Márkatörténetek

Márkatörténetek

Vajon tényleg mindig a vevőnek van igaza? Hogyan mondjuk meg a vevőnek, hogy téved?

2018. július 25. - Brandbook

Mindannyian találkoztunk már dühös ügyfelekkel. Amikor az emberek azt hiszik, hogy az utazási terveik, autóik, egészségük és a bármilyen viszontagságok elleni biztosításaik csak arra valók, hogy megtudják, mivel nem azonosak; ezek szolgálnak receptként a csalódásra, a hitetlenségre és a tiszta dühre. Aztán felveszi a telefont, hogy felhívjon minket.

 

és így tovább...

A bejegyzés trackback címe:

https://markatortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr3014135021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása